maandag 3 februari 2014

Hoeksche Waard Kerstwandeling GZH

Kerstwandeling in de Hoeksche Waard
georgeniseerd door de GZH

Waarschijnlijk was dit de laatste wandeling die de GZH heeft georganiseerd inder het thema "Eropuit in het groen.... Doen!" Hopelijk komt er nog een doorstart.


We vertrokken vanuit het Nationaal Landschapscentrum in Numansdorp en liepen van daar uit richting dijk
Mooi toch altijd, zo'n slootje omlijst met knotwilgen.
tijdens onze 10km lange wandeling hebben we heel wat mooie polderlandschappen gezien.
In deze polder viel het lijnenspel mij op.
Rond kerst is het zo nat geweest dat de paddenstoelen nog welig tierden
Ook viel het op dat het toch wel erg hard gewaaid had vlak voor de kerstdagen.
maar tijdens onze wandeling hebben we heerlijk droog en redelijk windstil weer gehad.
En toen het zonnetje doorbrak leverde dat prachtig blauwe luchten op.
 Maar over dat zonnetje in mijn volgende blogje meer. Ik kijk er naar uit dat met jullie te delen!
Wordt vervolgd....

5 opmerkingen:

  1. Het was inderdaad vreemd kerstweer. Geen winter te bekennen. Je laat dat heel mooi met deze serie zien, Bas. Foto 7 is mijn favoriet uit deze serie. Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je laat hier wel een pracgtig stuk polder zien,die knotwilgen zijn geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Top,Hans ea hadden alles weer perfect georganiseerd. Cock

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hoop het van harte voor jullie, het is altijd prettig als je met een groep mensen op stap kan in de natuur!

    BeantwoordenVerwijderen